Opi ישראל בלטה במיוחד בכנס השנתי של מפיצי OPI מכל העולם. במהלך הכנס שנערך השנה בלוס אנג’לס, קיבלה "ברייסון שיווק" המייצגת את Opi בישראל, ציון לשבח על שגשוג המותג בישראל ועל יישום המודל "מכירות דרך חינוך" כמודל עסקי הבנוי על העצמת נשים לעצמאות כלכלית.
סמנכ"ל המכירות הבינלאומי של opi באירופה, מר דיאגו מנדלבאום ומנהל המכירות של COTY EUROPE מר חביאר ווגה , ציינו לשבח גם את העובדה שבשנת 2014, ברייסון שיווק, הכשירה מעל ל4000 טכנאיות ציפורניים מקצועיות, אם נדייק אז כ- 4560 בדיוק. עוד נאמר שם כי מאז תחילת דרכם בישראל הוכשרו 44,000 תלמידות וזהו למעשה המספר הגבוה ביותר מבין כל שאר הזכיינים הבינלאומיים שנכחו בכנס.
בריאן ליידן, מנכ"ל ובעלים של חברת "ברייסון שיווק" אומר כי זה כבוד וגאווה למאמצים הכבירים שהחברה משקיעה בישראל, וכי החברה שמחה להוביל את הטרנדים החזקים בעולם בעולם הציפורניים ולבססם בישראל.
הכנס השנה עסק בעיקר בהכרזה על חוד החנית של מאמצי השיווק לשנת 2015: "הכוח למקצועיות" או "Power to the PRO".
חברת ברייסון שיווק מייצגת בישראל כמה מותגי טיפוח מובילים בארץ ,ביניהם opi ולצד זה הקימה ומנהלת את רשת בתי הספר הישראלית ללימוד מקצועות היופי "נייל סטודיו".